تور جذاب قبرس

تور جذاب قبرس,هزینه تور جذاب قبرس,تور قبرس

تور جذاب قبرس

تور جذاب قبرس,هزینه تور جذاب قبرس,تور قبرس

غار نخجیر

عکس غار چال نخجیر 13367


غار چال نخجیر


این غار که در سال ۱۳۶۸ به صورت اتفاقی و در اثر انفجار برای جستجوی آب توسط سازمان آب دلیجان کشف شد جزء بهترین و زیباترین غارهای جهان به حساب میاد و قدمتی حدود ۷۰ میلیون سال داره جزء غارهای آهکی و زنده دنیا محسوب می شه .

غار چال نخجیر به قدری جالبه که اگه هیچ گونه جاذبه گردشگری در استان مرکزی وجود نداشت، این غار قابلیت این رو داشت که به تنهایی سالیانه حداقل یک میلیون جهانگرد خارجی رو به کشور جذب کنه .

از جذابیتهای دیگه این غار هوای مطبوعشه به طوری که وقتی در مقابل در ورودی غار قرار می گیریم، جریان هوای خنکی از درون غار به بیرون منتقل می شه که در گرمای تابستونی منطقه، همانند کولری خنک عمل می کنه .

دشت لاله های واژگون

دشت لاله های واژگون یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری ایران و یکی از ۲۰ اثر طبیعی ملی ایران و مورد حمایت سازمان محیط زیست است.

این دشت زیر پوششی رنگارنگ از لاله های واژگون سرخ رنگ ، در اواخر بهار میزبان لاله ها و مسافرانی است که برای لذت بردن از این مناظر زیبا به این منطقه سفر می کنند . هوای لطیف ،سبک وپاک دشت و پوشش گیاهی بسیار غنی و ارزشمند آن هر بیننده ای را به وجد می آورد.

دشت لاله های واژگون، در ۱۲ کیلومتری چلگرد و در نزدیکی روستای بنواستکی از توابع شهرستان کوهرنگ واقع شده است. وسعت زیاد پوشش گیاهی بسیار زیبا و ارزشمند، لاله های واژگون (اشک مریم) در دو نوع قرمز و زرد و نیز نزدیکی به دیگر جاذبه های قطب سیاحتی کوهرنگ از این منطقه تفرجگاه بسیار مناسبی ساخته است.


عکس دشت لاله های واژگون 90098

بوستان گفتگو

پارک گفتگو (بوستان گفتگو)


یکی از پارک های بزرگ شهر که در واقع می توان آن را نمایشگاه دایمی گل و گیاه دانست . در این پارک برنامه های مختلفی در طول سال برگزار میشه از نمایش گل و گیاه گرفته تا جشن اسباب بازی و ...

عکس پارک گفتگو 45843

Azadi Hotel

هتل پارسیان ارم (همدان) | Azadi Hotel

این هتل در نزدیکی منطقه خوش آب و هوا عباس‏ آباد و با چشم‏ اندازی زیبا، جزء یکی از هتل های تحت پوشش شرکت پارسیانه. هتل پارسیان با چشم اندازی زیبا و با امکانات رفاهی مدرن، همچنین با دسترسی راحت به مرکز شهر و مناطق گردشگری و دیدنی همدان پذیرای گردشگران عزیزه. اقامت در هتل آزادی با آرامش کوههای سر به فلک کشیده و دامنه های سر سبز الوند در نواحی غرب ایران لذت سفر را برای شما عزیزان چند برابر خواهد کرد.


 عکس هتل پارسیان  ارم 53857

آبشار هفت چشمه

عکس آبشار هفت چشمه 17789
آبشار هفت چشمه یکی از آبشارهای استان البرزه که در کیلومتر ۱۷ جاده کرج- چالوس و در نزدیکی روستای ارنگه و بالادست رودخانه ارنگه واقع شده.ارتفاع آبشار هفت چشمه در حدود ۹۰ متر است و از این نظر یکی از آبشارهای بزرگ کشور محسوب می شود.مسیر دسترسی به این آبشار از میان سنگ ها و صخره ها عبور می کند و همین امر بازدید از آبشار را در فصول بارندگی با مشکل مواجه می سازد. در این مسیر آبشارهای کوچکی وجود دارند که ارتفاع آن ها به ۵ متر می رسد و با نام «هفت چشمه» خوانده می شوند.بهترین فصل برای سفر به این آبشار فصل تابستان است. چراکه مسیر کوهستانی و گاها صعب العبور شما را با موانعی مواجه خواهد کرد. اما با در دست داشتن تجهیزات سفر می توانید به راحتی به آبشار رسیده و از فضای فوق العاده ی آن دیدن کنید. در طول مسیر آبشار می توانید از غارهای طبیعی فوق العاده ای که در ناحیه وجود دارد دیدن کنید. اگر چه تنها نمایی از این غارها را مشاهده می کنید و می توانید سوژه ای عالی برای عکاسی در دست داشته باشید. وجود پوشش گیاهی فوق العاده در طول مسیر از دیگر جذابیت هایی است که در طول تورطبیعت گردی خود با آن مواجه خواهید شد. به خاطر داشته باشید که سفر به این ناحیه تنها در صورت همراه شدن با توریک روزه و یا تورطبیعت گردی به شما توصیه می شود. چراکه ممکن است با مشکلاتی در طول تورمسافرتی مواجه شوید که رفع آنها به تنهایی برای شما مقدور نباشد. این آبشار فوق العاده و همچنین آبشارهای هم جوار که ارتفاعی کمتر دارند محدوده ای فوق العاده زیبا را به وجود آورده اند به خصوص در فصل 
تابستان با طبیعتی منحصر به فرد در منطقه روبه رو می شوید و می توانید لذتی صد چندان از تورمسافرتی خود ببرید.

آبشار هفت چشمه