تور جذاب قبرس

تور جذاب قبرس,هزینه تور جذاب قبرس,تور قبرس

تور جذاب قبرس

تور جذاب قبرس,هزینه تور جذاب قبرس,تور قبرس

ایکس باکس وان اس

ایکس باکس وان اس 1 ترابایت

ایکس باکس وان اس 1 ترابایت ورژن کوچکتر اما قوی تر از ایکس باکس وان معمولی میباشد. این کنسول بازی در حدود 40 درصد نسبت به ورژن معمولی خود کوچکتر و جمع و جور تر است. با این که ابعاد این کنسول بازی XBOX One S 1TB کوچک میباشد اما در داخل آن منبع تغذیه قرار دارد. این کنسول بازی ماکروسافت هم میتواند به صورت افقی و هم به صورت عمودی بر روی سطوح قرار بگیرد.


پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت ، کنسولی سبک تر و کوچکتر میباشد. در این کنسول سونی سعی کرده تا علاوه بر کاهش اندازه و وزن در کاهش مصرف برق این دستگاه نیز بهبود هایی را انجام داده است. این در حالی است که با کوچک شدن این وسیله تغییر و کاهشی در عملکرد کنسول به وجود نیامده و با همان قدرت کنسول معمولی میتوان بازی ها را با کیفیت 1080p به راحتی اجرا نمود.


گوشی اپل Iphone XR 128GB محصولی دیگر از سری گوشی های هوشمند کمپانی APPLE می باشد. این محصول نیز همانند آیفون های XS  در سال 2018 توسط این شرکت تولید و به بازارهای جهانی ارائه شد. می توان گفت اپل تغییرات بنیادی بسیاری را در مقایسه با گوشی های هوشمند تولید شده در سالهای گذشته در این مدل اعمال کرده که از مهمترین آنها می توان به حذف دکمه HOME و ارتقاع چشمگیر در بخش های مختلف آن نظیر کیفیت بالای نمایشگر ،دوربین و سرعت پردازنده اشاره کرد. گوشی آیفون مدل XR در شش رنگ مختلف شامل مشکی ، آبی، سفید، زرد ،نارنجی و قرمز در دسترس می باشد و می توان از میان آنها نسبت به میزان نیاز و سلیقه بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.